Felanmälan lokaler

Fastighetsavdelningen koordinerar och hanterar alla ärenden relaterade till universitetets lokaler och är primär kontakt för fastighetsfrågor.

Fastighetsavdelningen samordnar alla ärenden relaterade till universitetets lokaler. Eventuella fel eller skador i lokaler ska rapporteras direkt via Serviceportalen.

Felanmälan (Serviceportalen)

När ett ärende är mottaget kommer Fastighetsavdelningen att hantera det antingen via direkt kontakt med fastighetsägaren eller genom intern hantering. Du kan följa status för din felanmälan i Serviceportalen.

Problem med AV-teknik

Är du lärare/föreläsare och behöver akut hjälp med teknik som inte fungerar i de centralt administrerade undervisningslokalerna? Kontakta AV-support på något av följande telefonnummer:

  • Campus Albano: 08-91 19 13
  • Campus Frescati: 08-446 63 99

Kontakt

Fastighetsavdelningen
Frågor, felanmälan och beställningar

Senast uppdaterad: 2025-02-19

Sidansvarig: Fastighetsavdelningen