Virtuell anknytning
Tjänsten Virtuell anknytning innebär ett telefonabonnemang (en anknytning) som inte är knuten till någon fysisk enhet utan istället är omstyrt till annat nummer.
Beskrivning av tjänsten
Tjänsten Virtuell anknytning erbjuder en telefonilösning med anknytningsnummer, telefonistfunktion och samtalstrafik till en fast kostnad.
Målgrupp
Institutioner vid Stockholms universitet med behov av en anknytning som inte är knuten till någon fysisk enhet.
Tjänsten innefattar
- Fastnätsnummer
- Samtal inom Sverige och från Sverige till utlandet (gäller normal användning, uppföljning sker och stora avvikelser vidarefaktureras institutionen)
- Spärr mot betalsamtal
- Röstbrevlåda
- Tjänsten ”Min telefon” (webbklient för administration av funktioner i växeln)
- Hänvisning av anknytning
- Telefonkatalog (söka)
- Hänvisning av anknytning
- Telefonisttjänst
Tilläggstjänster
Det finns inga tilläggstjänster.
Support på tjänsten
Support och felanmälan hanteras av IT-supporten via Serviceportalen
Beställning och leverans
Beställning av tjänsten Virtuell anknytning görs av telekontaktansvarig via Serviceportalen
Priser
Mer information om tjänsten
Frågor eller önskemål rörande tjänsten hänvisas till Serviceportalen